Ironfist72's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Λιάνα η φλόγα έφυγε…

Posted by ironfist72 στο Απριλίου 2, 2008

Τώρα που έφυγε η φλόγα για το Πεκίνο, πιστεύω πως μπορώ να σχολιάσω τα παραλειπόμενα των όσων διαδραματίστηκαν της διαμαρτυρίας κατά της Κίνας.  

 Διαμαρτυρία

Ειδικότερα (και με αφορμή τις τοποθετήσεις μελών του Κ.Κ.Ε. για το Σκοπιανό και τον ρόλο των Η.Π.Α)    την  «πέρα βρέχει» στάση τους για τον απάνθρωπο τρόπο με τον όποιο μια αναδυόμενη νέα υπερδύναμη (βλέπε Κίνα) συμπεριφέρεται σε μια εθνότητα.

                                                  6

Αυτό που με εκνευρίζει αφάνταστα σαν άνθρωπο, είναι η επιλεκτική χρήση των κάθε λογής ιδεολογικών κανόνων.

Ειδικότερα από έναν πολιτικό χώρο που διατυμπανίζει πως εργάζεται για τον απλό άνθρωπο.

Περίμενα πως απολιθωμένες τακτικές και μοντέλα θα είχαν πάψει να ισχύουν στον   21ο    αιώνα.   Περίμενα για παράδειγμα,  πως μια καθ΄ όλα άριστη ρήτορας σαν την Λιάνα Κανέλη (τους άλλους τους βρίσκω πολύ λίγους για να ασχοληθώ), θα αφιέρωνε λίγο χρόνο και φαιά ουσία, να μιλήσει για το δράμα των σκλαβωμένων Θιβετιανών. Περίμενα να δω τα στερεότυπα δεκαετιών να καταρρέουν.  Φεύ !

Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά αποδείχτηκε πως το σύνδρομο των χρωμάτων καθοδηγεί όλους τους πολιτικούς οργανισμούς.

Δεν περιμένω να καταδικάσει την τρομοκρατία επί Λένιν,ούτε τους διωγμούς επί Στάλιν. Δεν απαίτησα να κατακρίνει την με την βία δημιουργία της Ε.Σ.Σ.Δ. Δεν ζήτησα να κατακρίνει τον Τίτο για το κρατικό μόρφωμα που δημιούργησε. Τι κι αν η δημιουργία του Μακεδονικού δικό του εφεύρημα ήταν (ο κατα τ΄ άλλα σύμμαχος και φίλος) Δεν ανάμενα καν την διοργάνωση πορείας στην Κινέζικη πρεσβεία.

Όμως πίστευα πως έχουν την δύναμη -ειδικά αυτή- σε ένα θέμα καθαρά ανθρώπινο, να σπάσουν την σφραγίδα του προστάτη, να θάψουν τα ξένα σύμβολα και να εκφράσουν για  10  λεπτά της ώρας και εμένα, τον απλό και μακριά από κόμματα και πολιτικές ιδεολογίες πολίτη. Εμένα, που με απασχολεί η ισονομία και όχι η ισότητα.Εμένα, που με απασχολεί ο σεβασμός στην διαφορετικότητα και όχι η πολτοποίηση των μαζών.  Δυστυχώς επιβεβαιώθηκα για άλλη μια φορά. Ακόμη κι αυτή απευθύνεται σε πρόβατα. Το χρώμα στα μαντρί που δουλεύει αλλάζει μόνο. Και όλα τα χρώματα μαζί δίνουν σκοτάδι και όχι φώς. Όσο έντονα και να είναι. Όσο καλοι ζωγράφοι κι αν τα χειρίζονται.

Υ.Γ.

Και μετά απορεί η κατά τ΄ άλλα αξιόλογη Λιάνα Κανέλη (θα φταρνίζεται τώρα τόσες φορές που την ανέφερα) γιατί το περιοδικό της δεν έχει αναγνωσιμότητα. Γιατί αγαπητή μου Λιάνα Κανέλη το δικό μου το κεφάλι θέλω να το γυρνάω προς κάθε κατεύθυνση. Θέλω να βλέπω και την δύση και την ανατολή. Έχω βαρεθεί να μου φέρονται σαν εξωγήινο.Δεν θέλω να πάω κατηχητικό. Έχω αηδιάσει να ακούω παραμύθια για δράκους και πρίκγηπες από κακοφτιαγμένες μαριονέττες  (κούκλα,νευρόσπαστο,ανδρείκελο στα ελληνικά)που απαγγέλουν φιλιππικούς σε εικονικά παράθυρα.

Θέλω θαρραλέους ανθρώπους απέναντι μου. Όχι με το θάρρος της γνώμης, με το θάρρος να ξεγυμνώσουν την ηθική τους. Γι αυτό και δεν θα σε διαβάσω ποτέ Λιάνα Κανέλη. Γιατί πρέπει να έχω τον ήλιο πάντα πίσω μου και εμένα μου αρέσει να κρυφοκοιτάω λιγάκι (προσεκτικά για να μην δω αστεράκια) και προς τον ήλιο. Εσύ δυστυχώς τον αψήφησες, τον κοίταξες κατάματα την ώρα που ανέτελλε και τυφλώθηκες.

Και αφήνεις τις όποιες ικανότητες σου να θερίζονται και να λιανίζονται από σκουριασμένα σφυροδρέπανα,προσφορά ως λίπασμα σε άνυδρα χωράφια και άχρωμα τοπία.

Κρίμα…. 

Σχολιάστε

 
